لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

تعلیق مجوز فعالیت «ازکی» | باز هم یک عکس دردسر آفرید

  • کد خبر: ۱۷۶۷۱۳
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
تعلیق مجوز فعالیت «ازکی» | باز هم یک عکس دردسر آفرید
مجوز فعالیت شرکت «ازکی» نیز، پس از منتشرشدن عکسی بی‌حجاب از کارمندانش، تعلیق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تصویر بی‌حجاب برخی کارمندان شرکت «ازکی» منجر به برخورد قانونی بیمه مرکزی با این شرکت و تعلیق مجوز فعالیت آن شد.

طی روزهای گذشته، تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت «ازکی» (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد که در پی آن نهاد ناظر ورود کرد و پس از بررسی همه جوانبِ این ماجرا تصمیم گرفت فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع متوقف شود.

هرچند این مؤسسه استارتاپی بیمه‌ای در صفحه مجازی خود اعلام کرده که تصاویر منتشرشده نشان‌دهنده مواضع رسمی «ازکی» نیست و این شرکت خود را به‌عنوان یک کسب‌وکار پیشروی ایرانی ملزم به رعایت قوانین رسمی کشور می‌داند، لکن، تا اطلاع ثانوی و بررسی نهایی پرونده، فعالیت بیمه‌ای این مؤسسه موقتاً تعلیق می‌گردد.

گفتنی است این شرکت استارتاپی بیمه واسطه خرید بیمه‌نامه بوده است و بیمه‌نامه‌ها از طریق شرکت‌های بیمه دارای مجوز از سوی بیمه مرکزی صادر شده‌اند؛ بر همین اساس، تعهدات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران به قوت خود باقی است و اخلالی در روند صدور و یا دریافت خسارت بیمه‌نامه‌های صادرشده از سوی این استارتاپ به وجود نخواهد آمد.

در روزهای اخیر، انتشار سریالی عکس‌های بی‌حجاب از برخی کارکنان چند پلتفرم، از جمله «دیجی‌کالا» و «طاقچه»، حواشی بسیاری به وجود آورده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->